Jste komunikativní, organizačně zdatní a umíte dosahovat stanovených cílů?
Rádi měníte plány ve skutečnost a máte zkušenost z realizace stavebních zakázek?
Dokážete být časově flexibilní a časté výjezdy v rámci ČR, SK vám nevadí?

Pak tedy hledáme možná právě vás! Rozšiřujeme náš tým.

 

Co budete mít u nás na starosti?

  • zodpovědnost za proces realizace stavebních zakázek
  • spolupráci při přípravě nabídek a výběru subdodavatelů
  • logistiku výstavby v návaznosti na harmonogram
  • řízení rozpočtu a ziskovosti staveb
  • komunikaci s investorem
  • řešení případných reklamací na realizovaných zakázkách

Co od vás očekáváme?

  • vzdělání v oboru stavebnictví (pozemní stavitelství – výhodou)
  • zkušenost s koordinací stavebních prací, samostatnost
  • důslednost, proaktivitu, profesionální vystupování
  • uživatelskou znalost MS Office (především MS Excel)
  • orientaci ve stavebních rozpočtech a znalost výkresové dokumentace
  • vysokou míru časové flexibility (přizpůsobení se aktuálně realizované zakázce)
  • ŘP sk. B (aktivní řidič) – ochotu cestovat v rámci ČR, SK

Co u nás najdete?

  • samostatnou a rozmanitou práci, zajímavé zakázky
  • zkušené a vstřícné kolegy (rádi se podělí a své zkušenosti a znalosti)
  • odpovídající mzdové ohodnocení + odměnu ze zisku zakázek
  • možnost růst společně s námi (podporujeme další odborné vzdělání)
  • stabilitu – nejsme v byznyse nováčci a jsou za námi viditelné úspěchy
  • služební vozidlo, telefon, notebook, 5 týdnů dovolené, firemní akce
  • vše ostatní rádi probereme na osobním setkání

    Zaujala vás tato nabídka? Neváhejte a kontaktujte nás.

    Pošlete životopis na e-mail: info@relycon.cz a my se vám ozveme.